Kolared

Kolared

27 jan. 2013

Packar.

Igår efter lunch åkte Martin med Elsa till mormor där hon skulle sova över natt. Det var med gråten i helsen för både mig och Elsa som vi kramades innan hon åkte. Var ju länge sen hon var borta över natt nu så det kändes konstigt både för mig och Elsa. Men nyttigt att få längta lite.

Anledningen till att hon skulle vara där över natt var att jag ville börja packa i lugn och ro. Då vi åker tidigt på onsdag morgon. Och nu börjar jag känna att jag har läget under kontroll. Men svårt att veta hur mycket man ska ha med sig.. och en del man inte kan packa ner förren precis det sista.

Photo: Packar.

Sen var vi bjudna till våra nya grannar på kvällen. Fick jätte god mat och dryck och satt och prata hela kvällen. Vi var inte hemma förren halv 2. Fattar inte vart tiden tog vägen. Men trevligt var det.

Nu är det min tur att bli dålig, har ont i kroppen, hostar och har mig. Så igentligen skulle jag passat på att städa och fixa här, men jag tillåter mig själv att ta igen mig i soffan. För nu vill vi bli friska!

Och efter lunch åker jag och hämtar min goding!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar