Kolared

Kolared

16 jan. 2013

Kicken var verkligen OFF

Var ikväll på oriflames kick off, jag ska sammanfatta den så här. Fick sitta på en klaffstol i 2½timma, stå bakom ett hänge med väskor när modevisningen var så jag såg inte mycket, kolla själva?! Så kort och gott inget företag som får nått gott betyg hos mig. Kände mig inte välkommen!

Men några goda skratt fick jag efter två kommentarer, då en av dom som höll i det frågade om vi visste hur mycket läppstift man äter upp under ett år? 3,5kg.. ha ha var nog under en livstid.

Vi har en kräm som är fettförbrännande.. en i sällskapet frågar. Okej hur mycket då, kommer jag gå ner i två storlekar eller vad handlar det om? Svaret blev snabbt, frågor får vi ta sen. ( svårt att svara på kanske..)

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar