Kolared

Kolared

24 jan. 2013

Lunchat.

Nyss hemkomna från Svenljunga. Jag, Elsa och farfar åkte och lunchade med pappan i huset idag. Vi åt jätte god köttfärslimpa. Elsa ligger nu i sin säng och vilar med sin iPod. Hon är förkyld. Men hoppas på snar bättring.

När Elsa kommer upp får vi se till att hitta på nått skoj. Kanske måla, baka, eller göra armband. Vi får se!

Ikväll ska jag åka till mamma och färga mitt hår, ska bli gott. Och imorrn blir äntligen luggen klippt, som jag längtar!

Johanna.



1 kommentar:

  1. Så gott de lät med köttfärslimpa, och varför äter man inte det oftare egentligen?! :-)

    - Jag är lite seg på att svara men ja, det är en liten pall el. soffa. Dock inte Sagas utan den står i sovrummet. Jag blev såå kär i den så var tvungen att köpa den :-) Sambon hatar den dock och tycker de ser ut som en leksaksfotölj. Haha.

    SvaraRadera