Kolared

Kolared

9 jan. 2013

3 veckor kvar..

Här sitter jag framför datorn och slö surfar efter att ha kollat på sista avsnittet av INKOGNITO på tv4, en bra serie med en del överdrivna skämt inslag så skulle jag samanfatta den.

Jag borde redan ligga i sängen, men snart så.. ska bara..

För imorrn väntar ännu en jobbdag, så då vill det till att vara pigg och fräsch. Idag slutade jag 16.30 vilket gör att det blir inte mysket tid över att bara va och få gosa med Elsa. För vi var inte hemma förren strax efter 17.00, då ska det fixas mat. Som ska intas ganska snabbt då Elsa är väldigt hungrig. Sen följer den ena rutinen efter den andra innan hon somnar på stört i sängen. Men på fredag slutar jag tidigt så då blir det en go eftermiddag tillsammans. Och vet ni, idag är det bara 3 veckor kvar till SEMESTER, jag längtar efter att få uppleva, skratta, njuta med min familj..

GODNATT!

Johanna.

1 kommentar: