Kolared

Kolared

26 sep. 2010

Tjej-MYS!

Som jag skrev tidigare så begav sig Martin igår kväll iväg med Yasin för en ute kväll på Sigges loge. Jag hade vart och handlat en ny tidning, godis och hyrt 3 filmer. Tittade på en film, åt lite mat, gosade med Elsa. Sen somnade hon så gott i min famn strax efter 20.00. Så jag bar in henne till sängen. Var och tittade till henne flera gånger men hon sov så fint. Jag passade på att sätta på diskmaskinen osv.. sen gick jag och satte på film nr 2, men innan jag började kolla gick jag igen för att kolla till min lilla tjej. (Hon har aldrig vaknat efter jag lagt henne men vill ändå kolla till henne) Men då när jag gick in låg hon i sängen och gnydde, hon hade tappat nappen, Så efter jag gett henne nappen och satt på speldosan somnade hon gott igen. Men såg detta som ett teckan att jag också borde gå till sängs. Så jag skippade filmen och somnade strax efter kl 22.00.


Efter frukosten idag, gick vi och la oss i sängen tillsammans och sov en timma till. UNDERBART och mysigt! Men nu busar vi och leker i hennes rum. Har precis läst en bok för henne. Idag blev det "Aja baja Alfons Åberg". Elsa har nu också kommit på hur man kryper över trösklarna så det är väldigt spännande. Men ett väldigt springade för mig. Ha ha..


Johanna.


 


SDC10820.JPG


Elsa bus!


 


SDC10821.JPG


 


SDC10822.JPG


 


SDC10823.JPG


Bilder från Elsas rum.

1 kommentar: