Kolared

Kolared

10 sep. 2010

Pappaledig.

Nu var det äntligen bestämmt att Martin ska vara pappaledig från och med  vecka 41, då är han ledig på onsdagen för att kunna vara med 1 gång på babysimmet, sen blir det varje fredag. Ska bli helt underbart! Att vara tillsammans alla tre en extra dag i veckan. Ser fram emot detta.


Känns som det mesta börjar rulla igång nu vilket är roligt.. då tänker jag på aktiviteter som finns för mig och Elsa, allt ifrån babyrytmik, babysimmet, öppna förskolan har öppnat. Kul att ha lite att välja på att göra om man känner för det. Som igår var vi på vuxen/barn-gruppen igen i församlingshemmet i Kinna. Men igår var det bara vi och Jessica och Björk där.. lite snopet. Men vi hade det mysigt ändå. Men nu har vi bestämmt att vänta till vecka 38, då gruppen med barn upp till 1år börjar. Är då på måndagar och en halvtimma senare.. vilket är skönt. För som den gruppen vi gått till nu börjar redan 9.30 vilket jag tycker är tidigt.


Skönt med fredag, ikväll blir det mys med taco. Gott. Sen är det Skene marten i helgen, ska dit imorrn med Elin. Får bara hoppas på uppehåll för regnar det vet jag inte om jag är så sugen. Idag verkar det ju kunna regna lite.. så man vet ju aldrig. Men det återstår att se.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar