Kolared

Kolared

24 sep. 2010

Ny städat och fint!

Så skönt det känns att sitta här duschad, och så har jag bäddat rent i sängarna. Skurat och dammat i sovrummet. Städat toan och även skurat golvet i köket. Och klockan är inte ens 10.00 än.


Efter Elsa fått i sig lite gröt och jag gjort mig iordning ska vi ta oss en tur till Kinna, tänkte kolla in den nya butiken Jeansson, handla lite och köpa några öl på systemet. För ikväll blir det fredagmys med taco.


Imorrn har jag och Elsa tjej-kväll här hemma, då pappan ska ut och roa sig med Yasin. Innan när han har gått ut har jag haft en jobbig känsla att vara själv osv.. men denna gången känns det helt okej. Vi ska mysa och gosa här. Kanske blir till att hyra en film också. En riktig TJEJFILM! *ler* Är det nån som vill göra oss sällskap är det bara att slå en signal..


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar