Kolared

Kolared

17 sep. 2010

Suck..

Igår var dagen jag sett fram emot ända sedan jag bokade in tiden, skulle nämligen till frissan och färga och klippa mig. Var inte igår jag gjorde det så det skulle bli så skönt. Jag och Elsa låg här i soffan och vilade/sov när telefonen ringde vid 14.30. Det var min frisör som blivit sjuk.. NEJ! Men efter jag lugnat ner mig en smula så fick jag en ny tid idag då farmor kunde ha Elsa idag. Så det var tur i oturen, hade inte velat vänta till nästa vecka eller så. Men vi gjorde som vi hade planerat, vilket var att åka och förtids rösta och sen äta pannkakor hos farmor. GOTT!


Men det här regnet tar snart knäcken på mig, känner sig så isolerad på nått sätt. Visst man kan gå ut i detta vädret med för det finns säkert nån som säger så. Men inte om man ska ha barnvagn, regnskydd, regnkläder, stövlar osv.. så är det inte så kul! Så vad ska man hitta på i helgen liksom? Baka kanske.. ?!


Johanna.

1 kommentar:

  1. camilla, bobo & ida17 september 2010 kl. 12:50

    Vi har oxå röstat för några veckor sedan. Det känns bra, som man har gjort sin plikt. :-)Tråkigt med frissan, men skönt att du fick en ny tid idag. Jag funderar på att pröva frisören här, men frågan är om man vågar, dom heter Trollklippet :-o

    SvaraRadera