Kolared

Kolared

7 sep. 2010

DRIKKI

Har fått möjligheten att prova på nya Drikki från Nestlé från 6 månader till min dotter. Och sedan ska jag "buzza" till andra mammor och barn om denna produkt. Tänkte även berätta lite om den här.


Är en smoothie med smak av Vete-persika. Kan både ätas varm som kall. Jag började med att ge den kall till min dotter. Men eftersom den är lite kraftigare i konsistensen så var det då svårt för henne att få i sig den. Men nu när vi värmer den istället går det jätte bra. Hon älskar den. Perfekt att ha med som ett mellanmål.. som jag tar med den efter babysimmet, för när vi badat klart är hon jätte hungrig. Då är detta perfekt bara värma 30sek i mikron och ge henne. Eller varför inte ha med på fikan eller prommenaden. Så jag kan verkligen rek. den. Finns även till äldre barn fast i andra smaker.


 


Johanna.


 


SDC10783.JPG

2 kommentarer:

  1. Spännande, ska kanske testas när sonen är lite äldre =)

    SvaraRadera
  2. camilla, bobo & ida7 september 2010 kl. 18:21

    åh, jag var ju tvungen att prova att köpa hem ett paket när vi var i affärn. Ska bli spännande att se om hon gillart. Hon är ju så hungrig när vi hämtar henne på dagis. Men hittade bara 8 månaders men det kanske blir mättande ändå :-)

    SvaraRadera