Kolared

Kolared

4 sep. 2010

Bakis.

Hade en jätte trevlig kväll igår, men blev väl en rom och cola för mycket kanske. För idag mår jag som jag förtjänar. Men vi har klarat av ett kalas.. trodde inte det när jag vaknade men efter en dusch och lite mat så började jag väl att pigga på mig. Men idag blir det ingen alkohol för mig, jag håller mig till bara cola idag. Ikväll ska vi äta kinamat, ska bli underbart gott! Sen ska jag sova tidigt, tror jag behöver det.


Imorrn har vi inga planer vilket känns skönt, ska se om jag kan städa lite och plocka upp alla saker som står i hallen.. för det låsas jag att jag inte ser idag. För nu ska jag bara ta det lungt och mysa i soffan.


 


SDC10775.JPG


Elsa hittade en gunga på kalaset och tog sig en premiär-gungning.. det tyckte hon var roligt!


 


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar