Kolared

Kolared

11 sep. 2010

Skene Marten.

Började dagen med mys med familjen i sängen.. Elsa busade runt och vi låg där och gosade en halvtimma. Mysigt! Sen blev det kaffe och morgontidning innan det var dags för att ta ut bilen och åka till Skene Marten. Elin gjorde oss sällskap. Som ni såg på tidigare bild så blev hon en vinnare.. vann en tv-bänk. ROLIGT! Men den fick inte plats i min bil så den fick hämtas senare. För min del blev det marknads godis, strumpor och presentpapper som handlades.


Efter detta var vi hemjudna på fika hos Elsas mormor, gammel-mormor, gammelmorfar och Gull-Britt var också där. Men när vinet kom fram på bordet kände jag att jag också ville åka hem för att kunna ta nått gott att dricka. Så nu väl hemma fick det bli en kall öl.. inte fel!


En mindre rolig sak är att våran älskade katt kom hem här imorse efter vart ute hela natten. Men han haltade så ynkligt. Men kunde inte se nått imorse, men nu när jag kom hem ser jag att han har ett stort sår på benet, så han får bli inne ett par dagar för att avvakta och se hur det hela artar sig.. får hoppas att vi slipper vetrinären..


Johanna.

1 kommentar:

  1. Hej .Hoppas att du mår bättre nu.Roligt att ses. Det var många goa barn som jag träffade i helgen.En stor kram till Elsa från sin namne.Gull-Britt

    SvaraRadera