Kolared

Kolared

12 mars 2010

Träffat en del av släkten och shopping!

Igår begav jag och Elsa oss ner till Kinna för att besöka mormor, när vi kom dit fikade vi lite tillsammans. Även morfar var där.
När det var dags för lunch så avlöste morfar nästa sittning som bestod att Peder och Jonte.


Efter lunch gick mormor med Elsa till Linda, Maja, Svea och Sigge. Jag tog en snabb sväng till Kinna för att shoppa lite. Sen blev det fika hos Linda. Kort och gott kan jag sammanfatta dagen i ett ord. MYSIGT!


 


SDC10296.JPG


Detta köpte jag till Elsa, kunde inte låta bli. Särskillt inte när det var 30% på ett helt köp!


 


Kan medela att vi har bestämt namn till Elsa, hon heter Elsa Julia Svea Emanuelsson. Elsa finns på både Martins och mina sida, Julia var ett namn vi bestämde att vi gillade båda två på BB, Svea efter Martins mormor och Emanuelsson är ju från hennes pappa!


Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar