Kolared

Kolared

23 mars 2010

Söndag, måndag, tisdag.

I söndags eftermiddag kom Camilla och Ida hit och hälsade på. Blev en prommenad och fika ihop. Kul att vi hann ses lite till innan dom åker hem till Norge igen.. men vi ses ju ganska snart igen, på Elsas dop!


Igår, tog vi det ganska lungt här till Martin kom hem, för då var jag och Elsa redo att åka ner till Kinna tillsammans. Jag släppte av Martin och Elsa hos Martins mamma. Så passade jag på att åka och klippa mig, har ju drop in på måndagar och tisdagar så jag hade tur att få sätta mig i stolen på en gång. Sen blev det en tur till Willys innan det bjöd på våfflor hos Margareta. GOTT!


Har väntat på denna dagen, för just idag har man fått tillgång till sin deklaration på nätet. Så det har jag kollat på nu. Blev väldigt glad med tanke på hur mycket jag kommer få tillbaka... I Eftermiddag får vi besöak av mamma och Ann-Charlotte ska bli trevligt, för övrigt tror jag vi håller oss inne idag med tanke på det tråkiga vädret. REGN OCH RUSK!


Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar