Kolared

Kolared

25 mars 2010

Fullproppad dag!

Idag har jag en dag full av händelser och ärrenden. Har redan utfört mitt första, som var att köra Martin ut till vägen. Han hade sovmorgon idag för han skulle på kurs i Göteborg, så hans kollegor hämtade han.


Sedan efter lunch åker jag och Elsa ner till Kinna, blir en prommenad tillsammans med Elin. Ska bli kul, och det är en vacker och härlig dag så det kommer bli skönt!


När Martin kommer hem från Göteborg så släpper dom av honom i Skene så möter vi upp honom där för att åka runt på en massa ärrenden. Vi ska..



  • Handla lite på willys

  • Köpa blommor

  • Till apoteket

  • Till synsam och se om jag kan hitta mig ett par snygga solglasögon

  • Köpa ramar

  • Hämta ut biljetterna till Cirkus Möller


Får bara hoppas att vi hinner med allt innan affärerna stänger.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar