Kolared

Kolared

29 mars 2010

Ruggit väder.

Igår var vi som sagt på kalas hos morfar som fyllt år i veckan. Efter det så stack jag in en snabb sväng på ICA Maxi, det var där jag hittade solbrillorna till Elsa och nya mysbyxor till mig (Det går åt, med tanke på att det är det enda jag använder när jag går här hemma). Hon blev så cool min lilla tjej. När vi sedan kommit hem så gjorde vi åter ett nytt försök att ta lite bilder på oss tillsammans. Blev bättre denna gången så nu har jag fått skickat iväg en bild till BT. Så om några veckor finns vi nog med där.


Idag är det riktigt ruggigt väder ute. Regnar som bara den. Men här inne har vi det mysigt. Tänt i spisen så det är så där härlig värme. Idag har vi inte så mycket planerat. Elsa gymmar, vi gosar och städar och fixar lite inför påsken!


Snart är det Påsk, känns som tiden går så fort. Tänker på förra påsken det var senast jag var ute och festade. Det var tider det, men inget jag saknar. Denna påsken blir det middag med familjen och lite påskfirande här med goda vänner. Kan inte bli bättre!


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar