Kolared

Kolared

5 mars 2010

kl. 09:10

Ja då var jag och hämtade mitt paket igår från buzzador, det är så att jag som buzzador får möjlighet att prova nya produkter och dela med mig av detta till mina vänner. Denna gång gäller det Dove Visible Care. Är väldigt förväntansfull. Ska prova den här ikväll. Och sedan har jag små förpackningar att dela med mig till mina vänner för att höra deras åskiter om produktern. Tycker verkligen att det är en smart marknadsföring.


För dom som undrar kan jag tala om att dopet är den 2 Maj kl 15. Kan bara säga så mycket som att en fadder är klar! Blev väldigt väldigt glad att hon tackade Ja! Men har en till att fråga.. och hoppas att det går lika bra där att han eller hon tackar ja.


Nu får vi ta och fixa till oss både jag och Elsa som har myskläder på oss. För vi ska iväg till bvc om nån timma.


Johanna.

3 kommentarer:

  1. Då har vi samma sak att buzza om!! :-) Det ska bli spännande att testa!! Hoppas att det gick bra på BVC. Kram

    SvaraRadera
  2. camilla,bobo&ida5 mars 2010 kl. 15:15

    nu är jag oxå med i buzzador eller var det heter. Har inte fattat innan vad det är. Men det gick ju att få i Norge oxå verkar det som. :-) Hoppas jag får någon produkt jag me!

    SvaraRadera
  3. camilla,bobo&ida5 mars 2010 kl. 15:16

    nu är jag oxå med i buzzador eller var det heter. Har inte fattat innan vad det är. Men det gick ju att få i Norge oxå verkar det som. :-) Hoppas jag får någon produkt jag me!

    SvaraRadera