Kolared

Kolared

26 mars 2010

Mina kommande dagar..

Fredag


Idag vaknade jag upp till en liten solstråle, hon låg i sin vagga och var helt underbar! Då känner man att inget kan stoppa oss, utan detta kommer bli en super bra dag. Även solen ute börjar titta fram lite grann. Idag ska jag och Elsa plantera lite blommor, göra fotavtryck och slå in en present. Så vi har lite att pilla med. Förhoppngsvis blir det en prommenad också, om jag hittar några skor jag kan ha på mig, för efter gårdagens prommenad med Elin så fick jag sån fruktansvärd skoskav... så är det när man tar fram vårskorna.


 


Lördag


Imorrn efter frukost är det dags att göra oss iordning för att åka ner till Kinna. Martin och hans mamma ska på utställning på rydals museum, jag och Elsa ska passa på att få lite miljöombyte och ta en prommenad i Kinna tillsammans med mamma.


 


Söndag


Blir det kalas för hela slanten, ska hem till morfar som fyllde år igår. Hörde det talades om smörgåstårta, det är en favorit kan jag lova!


 


 


Mellan prommenader och kals så hinner vi med, fredagsmys och titta på filmer vi hyrt m.m


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar