Kolared

Kolared

1 okt. 2008

Städ och sorg.

Blev mer jobb idag också, 5 timmar på Örbyskolan, men när jag kom dit idag så flaggade dom på halv-stång så jag frågade en kille jag jobbade ihop med vad som hänt? Han sa att hans arbetskamrat, en städare hade dött inatt av cancer. Så jävla hemskt. Så stämmningen var lite trycke, dom gick hem sen alla andra så fick jag jobba själv det sista. Det förstår jag mycket väl.


Men nu är jag hemma, och har börjat städa även hemma, har sett förjävligt ut, ska bädda rent också. Har bara tagit en liten break för att skriva lite i min blogg och druckit lite kaffe, sen ska jag sätta igång igen med min städning!


Försökte ringa till Spelhölan innan, men iget svar, tänkte jag skulle få tag i Inger och grattulera henne. För hon fyller år idag! Får väl ringa henne hem ikväll annars.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar