Kolared

Kolared

24 okt. 2008

FREDAG!

YES! Då var det äntlligen Fredag igen. Alltid lika gott. Men helgerna går för fort bara. Idag har jag jobbat precis som vanligt. Men var lite tungt idag. Var på ett boende för demenata, jag kan bara säga så att jag hoppas aldrig jag ska behöva städa där mer igen för det klrarar jag inte av. Folk gapar, rycker i en, rycker i dörren och vill ut osv.. Det blev liksom för mycket. Men jag klarade det med nöd och näppe idag ialla fall.


Ikväll ska jag och Martin hem till Camilla. För hon blir 26år gammal idag! Grattis grattis! Ska bli trevligt. Alltid lika kul att kunna träffas när Camilla är hemma.


Imorrn är det Kolared som gäller. Vi ska börja med vårt andra projekt nu imorrn. SOVRUMMET! Ska byta sovrum och greja lite. Ska bli kul!


Nu tror jag att jag skulle behöva en kopp kaffe. Så det är bara att resa sig från datorn och gå en trappa upp.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar