Kolared

Kolared

30 okt. 2008

Nu börjar jag bli trött...

...så det är snart dags för mig att börja göra mig iordning för sängen så man orkar gå upp när klockan ringer 05.25 imorrn.


Idag har jag först jobbat. Sen åkte jag in till Borås och fick tag på ett par skit snygga Boots. Eller vad tyckte ni? Var precis sånna jag var ute efter så jag blev glad att jag fick tag på ett par.


Sen åkte jag hem drack en kopp kaffe och fick lite energi, och började röja lite i gaderoben. Blev en kasse med kläder att göra sig av med. Inte dåligt för att vara mig.


Sen åkte jag och hämtade mamma på jobbet, så åkte vi och handlade.


Imorrn är det dags för min och Martins Relax-kväll på Corpus. Ska bli MYSIGT!


Godkväll.


Johanna.

1 kommentar:

  1. Hej! Ville bara tipsa om en ny kanon bra blogg!! ;-) Kolla in när du har tid och lust. Hoppas att ni haft det mysigt på Corpus!!

    SvaraRadera