Kolared

Kolared

26 okt. 2008

Min helg och kommande vecka...

Ja då var jag hemma igen efter en helg i Kolared. Eller sen igår ialla fall. Har ju fixat och donat i sovrummet. Nu är det bara lite små pill kvar typ köpa lite kuddar. Blev så himla bra känns bara som man vill vara där och mysa. Jag sa det till Martin att nästa gång vi ska dit får vi ha lite picknick i sovrummet. *ler*


Så var det Måndag imorrn igen. Det är det jag säger att helgerna går alldeles för fort. Blir ganska mycket jobb denna veckan också så det är bra. Blir nog 7-timmars dagar.


        Veckan ser ut som följer:



  • Måndag: LÖNEN kommer!  Linus fyller år så det blir kalas på kvällen!

  • Tisdag: Ev. åka till Gekås med Mamma efter jobbet!

  • Onsdag: Mamma fyller år!

  • Torsdag:

  • Fredag: Relaxkväll på Corpus, med Martin!

  • Lördag: Mamma ska ha kalas på kvällen.

  • Söndag:


 


Nu ska jag ta mig en dusch och sätta mig och mysa framför TV:n.


Godkväll.


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar