Kolared

Kolared

8 okt. 2008

Onsdag kl 14:40

Camilla gick precis, hon har vart här och druckit en kopp kaffe med mig.


Så nu ska jag snart lägga in en maskin tvätt och göra mig iordning för att åka till kolared. Ska dit och träffa Martin, ska hämta släp-kärran. Min bil har ju drag så vi måste ha min, sen ska vi till Skene Järn och kolla lite osv.


Igår var jag i skogen med mamma och pappa som sagt och plockade svamp. Var ju min premiär. Men det var riktigt roligt faktiskt. Fick nog ihop ca, 2,½ liter svamp var. Men gillar ju inte alla dessa djur som finns i skogen. Hade fått med mig en spindel i håret när jag kom hem igår. Fick panik, HATAR dom.. så det tål att tänkas på om det blir nån mer svamp-plockning för min del.


Ska gå nu, men ha en bra Onsdags eftermiddag!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar