Kolared

Kolared

9 okt. 2008

Fullt upp idag...

Har precis fått ett par minuter över att kolla min mail osv.. och givetvis göra ett inlägg i min blogg. *ler*


Idag har jag först jobbat, sen hem och gjort mig iordning, fika hos Lisa. Elin var med också. Sen hem och städa, sen var det dags att måla naglarna. Ätit, och nu sitter jag här och väntar på att Camilla när som helst ska ringa på dörren för att vi ska ut och gå en prommenad.


På lördag ska jag till småland på Garage-fest hos mammas bror Christer. Ska bli kul, men Martin kan ej följa med för älgjakten börjar ju på Måndag så han ska upp till Kolared redan i helgen och förberda och fixa. Så det blir jag och mormor som åker. Åker hem till henne redan imorrn eftermiddag och sover där, så slipper jag gå upp så tidigt på Lördag. Så imorrn ska jag och mormor dricka Irish Coffee. Ska bli gott!


Johanna.

1 kommentar:

  1. svar:Va snyggt det låter! =0)Jag har så svårt med färger, men klart att svart och vitt måste vara perfekt! =0)

    SvaraRadera