Kolared

Kolared

17 okt. 2013

Vart med på invigning idag!

Efter att jag lämna Elsa idag på dagis var jag tvungen att åka till apoteket, jag valde att åka till Skene där dom idag hade 30% rabatt för att dom har ny invigning. Jag kom precis när dom öppna, ut kom en stor flodhäst tror jag det var, och all personal med ett band sax, för det skulle klippas band. Jag blev så full i skratt, hade min mobil i bilen annars hade detta förevigats.

Jag köpte bla c-vitamin för nått måste man ju försöka göra för att bli piggare. För trötthet är tydligen ingen biverkning av den medicin jag äter enligt sjuksköterskan jag pratade med igår. Vad är det då för fel på mig?



Jag får så dåligt samvete när jag lämnar Elsa på dagis och jag ligger hemma. Men det är ju för att jag ska bli bättre, och när jag är trött har hon det bättre på dagis. Men mitt dåliga samvete förföljer mig. Så idag hämtar jag henne innan mellanmål, så har jag lovat henne att vi ska fika i Kinna, och göra ett par ärrenden. Blir mysigt!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar