Kolared

Kolared

24 okt. 2013

Kyrkis, utelek och nyfärgat hår.

Började dagen på kyrkis där det pysslades för fullt, gjorde instrument , glasögon och armband. 

När vi kom hem började jag laga mat, En av Elsas favoriter. Potatis och fiskbullar. Så här såg tallriken ut efter 2 portioner..


Efter att både jag och Elsa sovit middag gick vi ut och lekte. 


Och ikväll har jag handlat och vart hos mamma som färgat mitt hår. 

Nu säger jag snart godnatt och ser med spänning fram emot en ny dag med nya möjligheter! 

Johanna. 


1 kommentar:

  1. hej!

    jag vill bara tipsa om att jag har tävlingar igång på bloggen. det kommer upp nya ända fram till Jul, så det är perfekt att vinna lite julklappar :). Just nu kan du vinna presentkort och mössa i valfritt tyg!

    de som är igång nu hittar du här: http://thelifeofyarp.wordpress.com/category/pagaende-tavlingar/

    MVH

    SvaraRadera