Kolared

Kolared

21 okt. 2013

Älgar och Bibeln.

Imorse när jag och Elsa kom ner var hon kissenödig och satte sig på toan jag stod utanför och hörde ett konstigt ljud, trodde det var åska. Men i nästa sekund jag tittade ut stod det två älgar utanför dörren och åt upp min äpple dekoration. Så vi hade en litern show här och kollade på älgarna, fanns en till i trädgården som vi inte såg med en gång. Så det var tre stycken. Spännande! 


Vi ringde mormor Berit idag och kolla om hon var hemma och ville ha oss på besök, och det ville hon så vi blev bjudna på jätte god lunch. Vi sov även middag där så vi sen kunde åka direkt till kyrkis. 

På kyrkis fikade vi, pärla och lekte. Och idag blev samlingen lite speciell för Elsa fick sin bibel. 


Har inte hunnit titta på den ikväll men vi får göra det en annan kväll! Elsa sa på vägen hem, vad snällt att jag fick den för jag har ju ingen sån bok. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar