Kolared

Kolared

20 okt. 2013

Pepparkakor och gekås!

Idag har jag hunnit med mycke, förmiddagen var en riktig mysdag inne med pepparkaksbak och andra inne aktiviteter. 


Mamma ringde imorse och sa att hon skulle till gekås efter jobbet, detta malde i huvudet och efter lite funderande ringde jag mamma och sa att jag åker med. 

Vilket jag är glad att jag gjorde, köpt färdigt julklappar till Elsa och Joel och även köpt en julklapp till Martin! Underbart! 


Veckan som kommet har jag inget jobb inbokat, får hoppas telefonen ringer. Men tisdag är dagis stängt för Elsa så då blir vi hemma och gör nått kul ihop. 

Godnatt! 

Johanna. 









1 kommentar:

  1. Åh va kul, pepparkaksbak och julklappsshopping ! Det är verkligen galet va fort tiden går och SNART är det jul !! Hurra :)

    Jag vet faktiskt inte riktigt vem som låg bakom bokpaketet - mc donalds själva eller någon PR byrå för paketet dök upp helt oväntat !

    Men samma sak blir det för oss, några extra happy meals kommer det bli de närmsta veckorna :)

    Kram

    SvaraRadera