Kolared

Kolared

13 feb. 2012

VAB

Idag och även morgondagen blir det VAB, Elsa har virus på ögat som dom så fint sa på 1177 när jag ringde igår. Alltså variga och geggiga ögon. När jag ringde dagis idag sa dom att dom hade skickat hem flera med samma symtom.

Idag var jag bara tvungen att ge mig ut och handla lite så Elsa busade med farmor.. ha ha hon var helt slut efter att haft Elsa där i 1 timma medans jag var iväg. Mammas toka!

Har även fortsatt med min fina lampa jag fick av min bror i present, en lampa man ska brodera på.. helt enkelt designa sin egna lampa. Men nu vill jag inte se den på typ 1 vecka eller nått för först gick nålen sönder.. köpte en ny idag och samma symtom igen.. gahh.. men som Martin säger.. den kräver tålamod. Men det är nått jag saknar.

Ha en fin kväll!

Johanna

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen.Kramar från göteborg

    SvaraRadera