Kolared

Kolared

5 feb. 2012

ME&I

Jag har fått äran att blogga och recensera ett plagg från ett av mina favorit märken, me&i.

Så veckan kom det ett paket, som jag bara slet upp för att jag var nyfiken på vad det kunde vara. För kollektionen hade jag redan kollat på hemsidan. Och det finns inget som inte hade platsat i Elsas gaderob. Blev denna fina tunika som med apor på som Elsa har på sig. Tack vare kylan fick det bli med långärmad tröja under för att ha kofta eller liknande över en fina tröja/klänning är ingen hit för Elsa för då ser man ju inte den riktigt.. ha ha.


Det absolut bästa med deras kläder är absolut att det håller tvätt efter tvätt och ser som nya ut hela tiden. Och det älskar man verkligen som mamma, för finns det nått tråkigare än att ha köpt en ny klänning och efter en tvätt ser den gammal och urtvättad ut. Men inte hos me&i.

Det enda jag blev lite besiken över är att den var lite trång i armen, vilket jag inte upplevt tidigare. Annars var det topp tio.

Och redan på onsdag ska jag få känns och klämma på hela kollektionen då jag ska på ett party.

Just nu söker me&i 100 nya säljare runt om i landet, det är ett jobb dom erbjuder som en roliga hobby, där du kan tjäna pengar och kanske vara hemma längre med barnen. För mer information maila till saljare@meandi.se

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar