Kolared

Kolared

3 feb. 2012

Handlat, jobbat och pizzamys!

Idag hade jag en sådär tokig tid då jag började jobba kl. 13.00 så Elsa blev lämnad precis innan lunch så hon skulle få äta och sova på dagis. Jag hann med att åka och handla.
Tiden går fort på jobbet och jag måste bara säga att personalen på jobbet är både super trevliga och roliga så jag trivs jätte bra.

Gör lite ont i hjärtat när man inser att Elsa var sist kvar, men idag var det en favvo-fröken kvar så dom hade nog haft mysigt ändå.

Sen blev det att hämta pizza och hem och mysa. Och vad Elsa åt.. hörde bara hela tiden mera pizza! Sötis!
Nu har precis Martin åkt för att träffa några polare. Så nu är det jag och 12ert som får mysa i soffan resten av kvällen!

Imorrn ska här städas och fixas inför barnkalas på söndag, så efter lunch får Elsa åka till mormor och morfar och busa. Och jag vet att alla har längtat, mamma har frågat efter att få ha Elsa och Elsa älskar att vara där så det blir perfekt. Tänkte att Elsa skulle få lite lyx lunch imorrn på mc donalds, för hon fick en förtidig födelsedagspresent där ifrån i veckan bara för att hon är med i deras klubb. En gratis happy meal.

Ha en fin fredagskväll!

Johanna.

1 kommentar:

  1. Här vankas det också barnkalas på söndag, hihi :-)

    SV: Ah okej, se där. Saga har så mycket skor, så jag kände för att rensa lite men vi är jätte nöjda med kavat skorna i helhet.

    SvaraRadera