Kolared

Kolared

26 feb. 2012

BRA DAG!

Gårdagen blev så bra som jag kunde ana. Efter lucnh åkte jag och Elsa på lite ärrenden och på MM var det Nalle Puh tipspromenad och när hon kom i mål fick hon en påse med fruskt, broch, diplom, affisch och en ballong. Detta var popúlärt kan jag lova. Satt och höll sin lilla påse hela vägen hem.

Passade på att vara ute en stund i det fina vädret när vi kom hem.


Lagom till fikat kom Janne, Elsa var först lite blyg men sen var det bara roligt.

Elsa som alltid sover hela nätter vackade strax innan kl 20.00 och kunde inte somna om så jag tog upp henne en stund. Och hon charmade oss alla tre och var hur go som helst.

När jag sen 45 minuter senare gick och la henne la hon sig på kudden och sa drömmande 3 gånger.. Janne, Janne.. Janne! Nya Idolen. *ler*

Nu väntas ännu en bra dag med mycket sol hoppas jag.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar