Kolared

Kolared

19 feb. 2012

Uppdatering.

Har varken haft lust eller ork att blogga så mycket den senaste veckan men här kommer lite uppdatering.

I söndags vaknade Elsa med variga ögon, så vi blev hemma från jobb och dagis.. detta fortsatta hela veckan. I torsdags begav vi oss till vct och fick ögonsalva. Och det är en kamp att få in denna salvan i ögat kan jag lova. Men vi kämpar på.. men hon är fortfarande geggig i ögonen.. så vi får väl se hur det ser ut imorrn annars måste vi till läkarn och få läkarintyg att vara hemma. Men vi hoppas på det bästa.

I onsdag kväll började jag känna mig hängig, ont i kroppen och som en stor klump i halsen. Idag är jag bättre inte ont i kroppen men fortfarande klumpen i halsen, så det är jobbigt att svälja.

Igår hade vi mammor i mammagruppen bokat en dag med smyckeskurs och ut och käka i Borås. Vilket jag efter många om och men hade sagt att jag skulle bara vara med på smykeskursen eftersom jag är lite halvrisig. Men när jag stod här och gjorde mig iodning fick jag ett samtal att allt var inställt eftersom det var fler som var sjuka och även sjuka barn. Så vi får hoppas vi kan boka in en ny träff snart.. då alla är pigga och krya.
Men jag kände att jag var tvungen att komma ut, bort hemmifrån en stund efter en vecka hemma med en trotsig 2åring som vart sjuk. Så jag åkte till Borås ett par timmar, vilket jag behövde.

Idag är det en riktig slappardag, sov till efter 9 gjorde vi alla tre, och nu skruttar vi runt här i myskläder och hoppas på att snart bli friska.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar