Kolared

Kolared

14 feb. 2012

Idag är det inte heller en vanlig dag..

..för idag är det min födelsedag! Som har firats med min lilla familj som har vart hemma allihopa. Martin jobbade hemifrån, och jag var hemma med min lilla sjukling.


Hennes ögon är inte bättre idag, snarare sämre, så vi blir hemma imorrn också.
Men vi var tvugna att komma ut en stund i snön för att få lite luft, men är man sjuk orkar man inte så mycket, så mest har vi vart inne och lekt.

Strax innan Elsa skulle gå och lägga sig åkte jag för att åka och köpa lite god mat.

Blev 3-små rätter, så nu är jag proppmätt!NÖJD OCH GLAD över en bra födelsedag.
Tack alla ni som har kommit ihåg min dag i form av sms och på facebook.

Johanna.

GRATIS: Bröd, juice, Malaco godispåse, Loka. Och så har jag vunnit en sak till Elsa idag med.. visar bild när jag fått hem det.

1 kommentar: