Kolared

Kolared

29 juni 2011

BADAT!

Jag vet inte om jag ska skylla på värmen eller på att jag inte orkat blogga. Mest är det nog så att jag valt att vara utomhus vilket gör att datorn kommer fram sent på kvällen då jag snart ska hoppa i säng.

Men vi ta det hela från början, vad som hänt sen sist.

Åkte till jobbet i måndags och möts av min kollega som undrar vad jag gjorde där, VA? Jag skulle tydligen börja jobba nästa måndag. Men som tur var fick jag jobba i måndags när jag väl var där. Så nu har vi fått lite tid tillsammans alla tre denna veckan då Martin är pappaledig. SÅ JAG KLAGAR INTE!

Igår var det full rulle, blev en tur till stan (BORÅS). När vi sen satt och åt lunch såg vi Lyxfällan som var på Stora torget för att spela in inför kommande säsong. (Se bilder nedan), sen var det an massa ärrenden innan vi väl var hemma. Då blev det poolparty för Elsa, hon verkligen älskar att BADA!

Idag har vart en riktig slöar dag, vi har badat, solat, fikat, busat, grillat osv.. och jag tog mig ett premiär dopp i sjön. Det var inte skönt just då.. men efteråt! För vad mer kan man göra i värmen än att bada, så innan Elsa la sig fick hon även idag bada i poolen. Vi har även skördat lite smultron idag, vilket Elsa tyckte om!

Imorrn, blir det en öppen dag så att säga då jag inte riktigt har bestämmt hur vi ska göra. Men lite planer finns nog allt.. pappan i huset ska på begravning (Hans fars syster som gått bort) så eftermiddagen blir vi själva ialla fall!



Johanna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar