Kolared

Kolared

22 juni 2011

www.ovanligaklockor.se

Jag har fått förmånen att ha ett sammarbete med www.ovanligaklockor.se, detta är en sida som säljer klockor precis som namnet säger.

Jag fick igår min klocka på posten från dom, en riktig läcker sommarklocka enligt min smak. Det är en silikonklocka, den väger nästan ingen ting så den är mjuk och skön att ha på sig. Klockans boett är i metall, inte plast. Glaset är äkta och konvext, inte utav plast. Finns i flera färger. Då kan man undrar vad en sån här klocka kostar, efter som dom köper direkt ifrån fabrik blir det inga mellanhänder vilket gör att dom kan sälja klockan till 50% vilket då kostar 278:- vilket jag tycker är ett riktigt bra pris.


Gå in på hemsidan för att hitta just din favorit, eller överaska någon du tycker om!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar