Kolared

Kolared

12 juni 2011

Veckan!

Denna veckan har vart full med aktiviteter och jobb som inneburit att jag inte vart hemma förren efter  20.00 två kvällar. Så därför har bloggen blivit bortglömd för några dagar. Eller rättare sagt har inte orken funnits. Men nu är jag här..

Tisdags:
På eftermiddagen blev det träff med mammor och barn, med bus, lek, fika och tjatter! Underbart!

Onsdag:
Åkte jag och Elsa till stan, mest för att ha en aktivitet. Så vi gick mest och myste, fast lite små saker fick jag med mig hem trots allt.

Torsdag:
Då var det dags för jobb, dema på Ica Maxi i Borås 11-19.

Fredag:
Jobb även denna dagen med samma arbetstider. Hade riktigt skoj. Ett jobb jag verkligen älskar, då jag får träffa folk och lägga upp min tid hur jag vill då jag sköter mig själv! Toppen!

Lördag:
Igår var det dags att överraska en tjej som gifte sig förra helgen med 3-rätters middag, god dryck och med sällskap av vi i "mammagruppen" Hade en jätte trevlig kväll. Kändes konstigt att kunna sitta ner och prata utan att bli avbruten. Vi har ju aldrig tidigare träffats utan barn. Tror inte vi hade lärt känna varandra om det inte vore för barnen, för vi är ganska olika. Men har riktigt roligt tillsammans!


Efter en trevlig kväll, var jag ganska trött och hoppades att få sova. Men mitt hjärta vaknade redan 05:00 idag. Det är inte okej! Så jag sprang fram och tillbaka och försökte underhålla henne med saker i sängen till klockan var ca 07.00. Så trött har jag vart hela dagen. Men det har gått bra. Förmiddagen har vi haft hemma tillsammans och eftermiddagen besökte vi farmor.

Det enda Elsa säger nu är PAPPA, tror det är för att hon vart själv med sin pappa 3 kvällar i rad. Så nu är det bara pappa som gäller. Hon är i en fantastisk ålder just nu då hon förstår allt man säger. Underbart. Tänkte på det senast idag att jag har en stor tjej nu som kan gå och hålla sin mamma i handen!
*mys*
I fredags var Elsa 16 månader! GRATTIS älskling!


Godkväll mina vänner!
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar