Kolared

Kolared

8 juni 2011

6 Juni.

6 JUNI:

Efter frukost, bestämmde vi oss för att åka ner till Kärradal.. jag spang fram och tillbaka och försökte plocka ihop lite saker. Men min hjärna kokade i värmen så jag vet knappt vad jag gjorde. För f-n va varmt det var, men det var gott att hoppa in i den nerkylda bilen. Första stoppet blev på Karlssons i Veddige där vi köpte med oss lite mat.
Väl framme hos farfar blev det att äta och sen busa i trädgården. Fast då under deras stora träd det det var skugga för man kunde inte vara i solen.
Blev även en prommenad ner till havet, Elsa blev som galen bara hon såg vattnet, så hon fick bada lite. Men det var inte populärt när vi skulle gå där ifrån. Roligt att hon gillar att bada tycker jag!
Så det blev en mycket trevlig nationaldag nere vid havet, UNDERBART!

Just den 6 juni för 2 år sedan flyttade jag och Martin ihop.. gud vad tiden går!


Idag väntar lekträff med våra kära kompisar, det ser vi fram emot.

Nu kaffe!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar