Kolared

Kolared

20 juni 2011

Shopping, presenter och gratissaker!

Idag gav Elsa sin mamma sovmorgon, vilket uppskattades då hon sov ända till 08.20. Förmiddagen var vi hemma och var inne och busade. För just busa göra Elsa mest hela tiden och klättrar på allt. Och så tittar hon på mig och skrattar när hon väl har klättrat upp på nått. Mammas GOSEBUSEFIS!

Men efter lunch somnade Elsa gott och jag fixade och gjorde mig iordning för sen begav vi oss till Kinna. Lämnade Elsa hos mormor medans jag åkte och shoppade, blev en rutschkana och en sulky. Elsa fick provåka båda innan läggdags och i sulkyn verkade hon trivas och rutschkanan ville hon inte lämna, men då var det sängdags så hon får åka mer imorrn.


Elsa fick fina presenter av mormor idag också då hon vart och besökt teddykompaniet. Katten "mjaar" också. Så söt!


Imorrn blir det dagis för Elsa och jag ska på tidigt besök hos en gammal arbetskamrat, var inte igår vi sågs, klart vi spinger på varann ibland på byn. Och så säger man att man ska ses men det blir ju aldrig. Eller jo, imorrn blir det!


Har vart en bra "gratis" vecka då jag fått:

3 burkar oliver
2 paket milda smör
3 paket pärssons skinka
1 glass
Myggmedel
Torky
Qoarn
Mozzarella
Och så väntar jag att posten ska komma presenkort på 75:- på blommor, biobiljett, te och trisslott.
Sen funderar jag att haka på ett erbjudande som nästan låter för bra för att vara sant att få "smakprova" alkohol. Men har inte bestämmt om jag ska delta än. Gäller b.la en 3 liters box vin.


Nu ska jag fortsätta gotta mig i soffan en stund till.

Johanna.



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar