Kolared

Kolared

21 mars 2011

Uppdatering..

Tänkte sammanfatta våran helg lite för er.


LÖRDAGEN:


Efter frukosten, hoppade jag och Elsa ner i sängen igen hos pappan och till min förvåning somnade Elsa, och jag med för den delen. UNDERBART! Sen bar det av ner till Kinna, var bl.a på blomsterjätten som hade lite jippo, Elsa fick vara med i fiskedam och fick en ballong av Björnen. Jag svarade även på ett par frågor till en tävling, och idag ringde dom och sa att jag vunnit 5 krukväxter. Så imorrn efter 17.00 fick jag hämta mitt pris, ska bli spännande.


När vi åter var hemma var det bara att äta och göra oss iordning på nytt då vi var bjudna till Gästhuset där vi firade morfar som fyller 70år på fredag. Underbar god mat och fint sällskap.


Kvällen avslutades i soffan med sambon och vår tokiga katt!


 


SÖNDAG:


Jag började med att städa och fixa här hemma, laga lunch och sen bar det iväg till Kärradal för en liten utflykt till Elsas farfar. Blev fika och promenad då vi gick och tittade på hästarna. Elsa tyckte det var jätte roligt!


Kvällen avlutades med filmmys, Cornelis. Riktigt bra film.


 


Där har ni vår helg.


 


Idag var det babysång, var riktigt många där idag. Vilket var jätte roligt. Ringde mamma och hörde om vi kunde komma dit efter för idag kom Martin hem lite senare då han hade lite ärrender efter jobbet. Så jag kom med förslaget om att baka frallor, sagt och gjort så gjorde mamma det. Jag gjorde inte många knop.. men gott blev det. Även två promenader blev det också. Tack mamma för en fin eftermiddag!


Nu ska jag fortdsätta titta på tv, god kväll!


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar