Kolared

Kolared

31 mars 2011

Nya Converse.

Idag efter lunch väntade en fika på skrädderiet med Elin och Lisa. Var mysigt, satt till och med ute.. litre kallt var det mellan varven men gott att man äntligen kan sitta ute och känner att VÅREN är på gång.


Efter det väntade handling på Willys, Elsa och pappan var hos farmor och busade. Men när vi kom hem var Elsa helt slut så det blev att hoppa i säng nästan med en gång. Inte konstigt då hon inte sovit mycket på dan idag.


Känner mig så nöjd, har länge kollat om jag skulle köpa nya converse. Men så har jag tänkt att jag kunnat ha mina gammla ett tag till, men nu här i veckan gick dom riktigt sönder. Så jag har surfat runt på nätet för att hitta ett bra pris. Så idag blev det beställt ett par vita för 420:- ink frakt. TOPPEN! Så om ca en vecka förväntas dom komma. Nya converse är VÅR för mig. UNDERBART!


Produkterna för kommande tävling jag har pratat om har nu kommit också, men känner att jag inte riktigt orkar med det ikväll.. men håll ut snart blir det TÄVLING!


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar