Kolared

Kolared

13 mars 2011

Här har vi fortfarande VINTER!

Utanför vår dörr har vi fortfarande vinter, mycket snö osv.. vilket gör mig mer eller mindre depping. Så idag efter lunch åkte vi ner till farmor för en härlig promenad på en timma. Verkligen skillnad på att bara åka ner till Kinna och här, för i KInna börjar våren komma. Luften är helt annan. Så det var härligt att komma ut på en långprommenad, när vi kom tillbaka hade farmor kaffet färdigt, vilket smakade extra gott efter vart ute i friska luften.


När vi kom hem var det gröt-dax för Elsa, sen var det bara att byta om om och hoppa i säng. Låg med min lilla älskling i min säng tills hon somnade. Var så myigt att jag gärna hade legat kvar men jag få nog vänta med ett sova lite ialla fall. Får ju inte missa SOLSIDAN, veckans höjdpunkt!


Imorrn bär det av till babysången igen, kommer nog bli en del snack om repotaget som var med igår i Hallands Nyheter, blev väldigt nöjd med både text och bilder. Så det var roligt!


Nu ska jag gå och sätta på några ägg, för snart blir det smörgås och kokt ägg.


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar