Kolared

Kolared

7 mars 2011

Hallands Nyheter.

Idag är det Måndag och det betyder BABYSÅNG i vår värld. Idag hade vi besök av Hallands Nyheter. Han trodde det skulle komma med i tidningen på onsdag. Bara att hålla utkik.


Gick en liten prommenad i Kinna innan vi åkte hem. Soligt och fint väder men f-n va det blåste.


Eftermiddagen har inte vart lika hänelserik utan vart här hemma och lekt och vilat en stund. Elsa börjar visa mer intresse för böcker nu. Vilket är roligt, nu kan hon sitta still en stund när man sitter och tittar eller läser. Vilket hennes mamma tycker är mysigt.


Nu är det datorn, tv:n och mina nya tidningen som gäller efter att jag stekt pannkakor och fixat lunch till morgondagen.


Måste även berätta att jag fått besked av ett företag om ett sammarbete med mig här på bloggen så det kommer bli tävling här inom kort... Vilket jag tycker ska bli jätte roligt. Vill inte berätta mer nu. Utan ni får hålla utkik här på bloggen.


 


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar