Kolared

Kolared

6 mars 2011

En bra helg!

Då går ännu en helg snart mot sitt slut. Denna har vart full med aktiviteter och besök.


Lördagen började med att förbereda inför mina kvälls gäster, Elin och Lisa. Så jag gjorde maten färdig. Sen var Yasin och Stina här på besök. Jätte roligt att träffas, så där lite spontant, för annars blir det sällan av. Även att jag hade en hel del att stå i kunde jag inte låta mig gå inne hela dagen så en prommenad fick det bli innan jag skulle in och baka brödet för kvällen.


Jonathan (min bror) kom senare på eftermiddagen, och till Elsas glädje med en påse majskorkar med sig. Gissa om han blev populär?!


Med öl i glasen och gott sällskap blev det en mycket trevlig kväll med mina fina flickor. Både jag och Elsa blev grattulerade i efterskott. Tack snälla för dom fina presenterna!


 


Idag var jag inte piggast i Kolared, men hade en dotter som var det! Blev ju som sagt ganska sent igår, ialla fall med tanke på när jag brukar hoppa i säng. Men det var bara att hoppa upp och gnugga sömnen ur ögonen. Sen bar det av till badhuset, för en sista gång på babysimmet. Missade ju en gång när vi var sjuka så idag fick vi möjligheten att ta igen det. Roligt att även pappan kunde vara med idag!


Lunchen stod svärmor för, blev även en prommenad och fika innan vi åkte hemmåt. Så nu sitter jag med datorn i knät och ganska sliten. Kommer krypa till kojs tidigt ikväll.


 


Johanna.


 


SDC11353.JPG


 


SDC11355.JPG


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar