Kolared

Kolared

14 okt. 2010

Hade en Underbar dag igår!

Igår hade jag en helt underbar dag. MER sånna dagar, tack! Martin var pappaledig, vi åt frukost, drack kaffe och myste här hemma innan vi packade in oss i bilen för att ge oss av till badhuset för babysim. Elsa var som alltid på topphumör och plaskade och tjattrade för fullt. Sen dök hon tre gånger igår. Var premiären!Gick hur bra som helt.


Sen blev det lunch hos farmor, fisksoppa och vinbärspaj. GOTT!


Eftermiddagen/kvällen kan man sammanfatta så här, handling, kaffe, fruktsallad, prommenad, tacogratäng och tv.


Elsa har sovit lite dåligt inatt för hon har vart så snorig, och även när vi vaknade imorse var hon ynklig. Men är ju alltid värst direkt på morgonen. Så jag hoppas att det blir bättre så vi kan hålla våra planer för dagen. Vilket iså fall bli sång, fika och lunchgäster!


Angående mitt förra blogg-inlägg hoppas jag bara på att folk får sig en tankeställare och funderar över hur man vill ha sin relation med sina vänner. Jag hoppas också att ni vet vilka ni är och tar åt er!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar