Kolared

Kolared

16 okt. 2010

Godmorgon!

Godmorgon alla morgonpigga, själv har jag nu vart vaken en timma. Men känner mig ändå väldigt utvilad då jag gick till sängs tidigt igår. För vi är förkylda här alla tre. Så då blir man mer trött och slö så vi kom nog i säng innan 22.00 igår. UNDERBART!


Igår morse fick jag för mig att åka till Gekås, så jag ringde mamma som följde med oss. Oj, oj, oj vad mycket folk det var. Tog en kvart att hitta parkering, sen skulle vi fika på det nya fiket, men det var bara att att glömma. Fick springa in till micorn för att värma lite mat till Elsa bara sen gick mamma och Elsa ut och jag sprang runt där inne själv. Vad skulle jag göra utan min underbara mamma? Jag hade gett upp om jag vart där själv med Elsa, för det hade aldrig gått. Men jag är så glad för allt jag hittade, en jacka till mig, Elsas julklänning, en portabel stol till Elsa som man kan ha med sig vart man än kommer, våtservetter, en julklapp till Elsa, och massa annat bra ha saker. Så det känns hur bra som helst! Jackan är jag mest glad för för nu är det kallt.. och man behöver en varm jacka.


Johanna.


 

1 kommentar:

  1. Johanna,god morron på dig också å ha en bra dag. Mammor rocks.

    SvaraRadera