Kolared

Kolared

20 okt. 2010

ÄLSKAR ONSDAGAR!

Som vanligt var vi i kyrkan i sista sekund igår också.. blir så för Elsa äter precis innan vi ska åka. Men det gick bra ändå. Bara att hoppa in i ringer och sjunga. Känns lite bättre med gruppen i örby nu, kanske för att man börjar bli varm i kläderna. För det var ju ingen där jag kände sedan tidigare. Men det är en mysig grupp i blandade åldrar, bland både mammorna och barnen.


Innan vi åkte skickade jag iväg ett mess till Lisa, för att se om hon hade tid för en lunch eller fika. Och det hade hon till min förvåning. Så det blev lunch på skrädderiet. Var jätte roligt att ses, för det var inte igår.


Älskar onsdagar, då är det babysim på schemat. Men man kan ta det lungt och behöver inte stressa. För vi brukar inte åka förren efter klockan 11 + att man behöver varken sminka sig eller duscha innan man ska iväg. UNDERBART! Men dessvärre är det sista gången för iår för öss vad det gäller babysimmet. För vi hoppar över en kurs och börjar igen V 2 tänkte vi. Men ska verkligen försöka åka dit och öva själva under tiden. Om inte varje vecka så varanan ialla fall ska mitt mål vara. För det är ju begränsat med dagar och tid man kan vara i varmbasängen så man får se till att det passar.


Idag gör gammelmormor oss sällskap till basängen.


När Martin kommer hem från jobbet är det jag som åker ner till kinna igen för att handla mat. Så ser vår dag ut.


Men nu har jag en hungrig liten tjej här .. så ha det gott!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar