Kolared

Kolared

31 aug. 2009

Min vecka.

Känns så skönt att efter alla mina ärrenden idag så fick jag tag på allt jag skulle ha. Muggarna, servetterna, stövlar.. m.m Sen hittade jag lite annat på vägen.. var en sväng på Teds Frukt idag också, köpte mandelskorpor. Längtar redan efter en.. får bli en ikväll ihop med en kopp te.


Imorrn blir det kalas som står på schemat, Maja fyller nämligen 3år! Efter en överläggning här ikväll följer även Martin med.


Sen vidare i veckan så har jag nått varje dag som det ser ut nu..


Onsdag: Besök av mamma och Ann-Charlotte på kvällen.


Torsdag: Lämna in bilen igen, så då blir det lånebil igen, får se vad det blir för bil denna gång.


Fredag: Hem till Mia på kvällen, är tjej-kväll + utgång.


Lördag: Ska på kalas för Johan och Pär som fyllt 30år.


Söndag blir nog bara till att slappa och ha det gott.


Johanna.


 

1 kommentar:

  1. Idag ska jag prova att klippa mig på Frisörteamet i Kinna =) Ha de gott! Kram Stina

    SvaraRadera