Kolared

Kolared

14 aug. 2009

Haft problem..

med vårt intenet här i veckan. Så det har blivit dåligt med inlägg i bloggen. Får be om ursäkt för det. Men ska uppdatera er..


Måndag: Fixade min naglar efter jobbet, sen när jag kom hem var det en kille från Skene Järn här och installerade vårt nya lås. Assas nya fjärrlås. Så nu sover vi bra om nätterna.


Tisdag: Jobbade.. och städade när jag kom hem.


Onsdag: Jag och Martin åkte till Gbg efter han hade slutat jobbet. Var på Media Markt där jag köpte en kamera, sen gick vi in en snabb sväng till Ikea också..


Torsdag: Var hemma nästan hela dagen, förutom en kort sväng fram till Kinna då Flugan skulle få sin andra vaccin spruta. Han var jätte duktig. Sen på kvällen kom mamma, pappa och mormor på besök.


Idag: Efter jobbet åkte jag iväg till Gekås en sväng.. köpte en tunika, en jacka, sockar, shampoo..m.m Förtsättning följer vad som händer senare idag...


Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar