Kolared

Kolared

8 aug. 2009

Bilen och sjön..

Som sagt var jag mer eller mindre överlycklig när min bil var tillbaka i mina händer. Finare än aldrig förr.. trodde jag! Skulle visa för Martin hur fin den hade blivit.. sjönk min glädje dramatiskt då han såg att det fattades lite lack långt ner. Med andra ord hade problemet bara förflyttats. Så jag åkte till Toveks kl 07.00 dagen efter och visade upp det hela. Men dom tog på sig det hela och sa att dom skulle fixa det. Så den 3september ska den in igen och jag får en hyrbil. Hoppas det blir sista gången på länge sen..


Idag har vi vart ute med båten och fiskat och haft med oss både lunch och fika. Var jätte mysigt. Får ju passa på när det är så här underbart väder.


Nu snart blir det att grilla..


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar