Kolared

Kolared

30 aug. 2009

Min helg.

Blev riktig sovmorgon idag, gick upp för en timma sedan ungefär. Så här har det bara hunnits äta frukost änn så länge.


Igår jobbade jag på spelhölan, sen var vi bara hemma och åt och drack gott. Sen av någon anledning så sa vi att Flugan skulle få sova hos oss. Gick jätte bra, han har sovit vid mina fötter nästan hela natten, men även mellan oss en stund. Var mysigt att ha han i sängen när man vaknade imorse.


I fredags var jag och Martin inne i Borås på kvällen och såg nya Beck filmen "I stormens öga", var jätte bra. Är ju inte fel att få lite ögongodis under tiden heller.. syftar på Persbrant eller ska jag säga Gunvald Larsson..


Idag har jag inga större planer, ev gå upp till skogen kanske och kolla efter svamp. Annars blir det väl att vara inne och tvätta osv..


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar